כללי

כתבנו מספיק – עכשיו לעבודה

החלטות נכונות ומימושן הנכון משתנים (לא קופאים) בחלוף הזמן ו\או התנאים

תעמולה, 20\05\23     אנג'לו איידן     https://financend.wordpress.com

בתעמולה של 20 בפברואר כתבתי את ההגדרה הזאת: "תחת שלטון פשיסטי יש רק כְנִיעָה, או של שולט או של נישלט, עכשיו או אחרי פשרות". אז היה נכון להפסיק את הניסיון להסכמות עם הפשיסטים. עכשיו לא. עכשיו, ב-20 במאי, הדרישה האנטי-פשיסטית המובילה "להפסיק את ההדברות" היא לא נכונה!

ברור שהובלת הדרישה הזאת הבחינה באיחור כי לא מתמודדת עם דיקטטורה מעמדית רגילה, אלא שעלינו להתמודד עם דיקטטורה פשיסטית. בתעמולה שלי הבהרתי כי האוליגרכיה הפיננסית היא הבוס הגדול של אותה הדיקטטורה.

האוליגרכיה הפיננסית היא זו שהחליטה על שתי מלחמות העולם. המלחמה הראשונה בוצעה בכדי להעביר עולמית את השליטה הקפיטליסטית מן הידיים של בעלי ההון הלאומי לידיים של האוליגרכיה הפיננסית האימפריאליסטית.

לקראת מלחמת העולם השנייה, האימפריאליזם של האוליגרכיה ביסס את הפשיזם באירופה בכדי לחסל באמצעותו וחייליו את הקומוניסטים של ברה"מ.

הפשיזם בספרד הייתה המעבדה הראשונה. השנייה נערכה באיטליה. בגרמניה – המעבדה השלישית והסופית: מבצע ברברוסה גייסה את הקומוניסטים הפטריוטים לשורות ראשונות של ההגנה הסובייטית. חיסולן של השורות האלה הפחיתה לכמעט אפסית את כמות המהפכניים שם. את השאר זה היסטוריה. מאז עד היום, האוליגרכיה פועלת לשכלל את הפשיזם הדמוקרטי שלה בעולם. וזה באותה הדרך בה השתכלל הקפיטליזם הדמוקראטי – דרך ההסוואה.

לאוליגרכיה התברר שכל זה לא מספיק עדיין – המערכת המשפטית מהווה מכשול חמור עבורה. לכן היא החליטה לחזור זמנית (ואולי גם חלקית) לפשיזם הישן. להחלטה האחרונה הזאת המזימה להחליש את "המכשול" המשפטי. ליד המדינה העמוקה, שהוצמד כמנגנון מפקח על המדינה הרגילה, גילתה כי:

  1. נכונה היא טענת המדינה הרגילה ש-"המכשול" המשפטי מונע ממנה לבצע משימות מסוימות המוטלות עליה על-ידי האוליגרכיה.
  2. הוחלט שפשיזם או ישן או חדש מסוגל להסיר מכשולים משפטנים.

לכן הגענו למצב בו הפשיזם הישראלי מתכונן למלחמת אזרחים, אבל, בינתיים, מרוויח זמן באמצעות שתיים: 1) חקיקה זוחלת להחלשת המערכת המשפטית הישראלית 2) החדרת גורמים מפלגים בין השורות המתנגדות ל-'1':

  • יש להתחיל הכנות שלנו לקראת מלחמת אזרחים של הפשיזם הישן.
  • יש להמשיך את "ההדברות" עד שנהיה מוכנים.
  • יש להיאבק נגד "החקיקה הזוחלת" שלמעלה.
  • ד)    'ג' נועדת גם להרחבת הבריתות שלנו וגם לעיגונן.
  • יש לשקול התארגנות בלתי לגלית מקבילה להתארגנות הלגאלית שלנו.
  • ל-'ה' עצמאות רשמית בלתי תלויה אחת בשנייה של שתי התארגנויות

כתיבת תגובה